Košická donáška Parlamentka sa snaží zabiť svojich zákazníkov

Reklama

Oprávnená kritika košických služieb. Gastronómia, zákaznícky servis, prístup ku klientom. Blog o všetkom kvalitnom.

utorok 22. marca 2011

Košická donáška Parlamentka sa snaží zabiť svojich zákazníkov

V Košiciach je takmer nemožné nájsť kvalitnú donášku. Buď Vám privezú typickú slovenskú pizzu s hrúbkou Matterhornu, sprostredkujú Vám kvalitnú hnačku alebo sa Vás rovno pokúsia zabiť. S poslednou možnosťou mám čerstvú skúsenosť.

Prežil som vyčerpávajúci deň. Rozhodol som sa, že sa konečne najem. Chcel som si objednať pizzu. Prosciutto. Nepoznám v Košiciach pizzeriu, ktorá Vám pravé Prosciutto donesie rovno domov. Skúsil som "šťastie" v Googli a natrafil na donášku Parlamentka. To som však ešte netušil, že ma chcú zabiť otrávením. Pizzu som si objednal.




Približne 45 minút po objednávke držím v ruke krabicu.

Pizzeria Parlamentka Košice

Parlamentka Košice

Po jej otvorení ma omámil neskutočný zápach. Takéto žrádlo by som nenaservíroval ani dobytku. V Parlamentke je to však asi bežná metóda akou chcú osloviť a zaujať nových klientov. Nepochopím primitíva, ktorý dokázal tento odpad zo svojej kuchyne vypustiť a poslať to zákazníkovi rovno na stôl.

Keď niekto pizzu robiť nevie, nech ju nerobí. Majiteľ by si mal strčiť hlavu do piesku a okamžite túto barbarskú prevádzku zavrieť. Chápem, že bežná Slovač Prosciutto nekupuje. Možno práve preto majú na sklade staré suroviny. Je lepšie pizzu nedodať, ako doručiť pokazené smradľavé žrádlo. Som zvedavý, či by to zožral ten, ktorý tú pizzu pripravoval. Som zvedavý, či by ju zjedol majiteľ. Určite nie.

Pravdupovediac, ani neviem či tá šunka v skutočnosti Prosciuttom bola. Neodvážil som sa to ochutnať.


Každým dňom som stále viac a viac presvedčený, že robiť tento blog asi má zmysel.

P.S. Pizze pomenúvajú podľa mien politikov. Prosciutto sa v ich pizzerii volá "Madaric". Asi si z politikov berú príklad a robia veci na hovno.

 Máte pochybnosti o recenzii?  Myslíte si, že recenzia nebola vhodná? Prečítajte si moju reakciu na negatívny komentár. Ževraj očierňujem podniky. Aký je Váš názor?

90 komentárov:

  1. Si asi ešte nejedol prosciutto !! To nie je len jest pomyje co si do teraz žral !!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak sa aspon podpíš ked tu nieco napises ty kreten !! ale ty si iba posraty pess !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty chudak nevies co je dobre!!!!! zer slamu a bud spokojny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem chudakov ktory jedia chlieb zo šmalcom a zrazu a hľa stare mäso...nie nie to je moj mily PROSCUITTO....ty fas..asi si taky zaostali ze urcite si videl poprvy krat aj pizzu..vyber si tu slamu z topanok a zarad sa do 21.storocia...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pán anonymný - v prvom rade Ťa chcem pochváliť za gramatiku, Tvoja učiteľka zo základnej školy musí byť patrične hrdá. Nabudúce by som Ťa poprosil okomentovať článok v jednom príspevku a nie v štyroch. Myslím, že to má logiku.

    Keď Ti takýto odpad chutí, tak ho konzumuj ďalej. Tvoja vec. Podľa mojej mienky vyhadzuješ peniaze za nezmysly. Keď Ťa raz budú niesť na pohotovosť s pokazeným žalúdkom, možno si spomenieš na tento článok.

    To, či sa podpíšem alebo nie, je čisto moja vec. Píšem kvalitný obsah a keď sa Ti nepáči, že ho píšem "anonyme", tak ho nečítaj. Mimochodom, ak si si nevšimol - aj ty si poslal svoj komentár anonymne...

    Vyzerá to tak, ako keby si mal nejaké citové väzby s touto prevádzkou. Normálnemu človeku nemôže vadiť dobrá kritika a "rada zadarmo". Tento článok má zaujímavú čítanosť a pevne verím, že niektorí ľudia sa z mojej skúsenosti poučili a neobjednajú si u nich nič.

    Mimochodom, ubezpečujem Ťa, že Prosciutto som už naozaj jedol pán gurmán...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Glober !!
    Som majiteľom Parlamentky a viem čo sa predáva v mojej prevádzke !! Niektoré potraviny po tepelnom spracovaní zapáchajú napr. bryndzové halušky , syr niva , údenina , kvety !! To čo tu píšeš ,, že či by som to zožral ja osobne ? Ano , ale skôr zjedol .. u nás v rodine sa je u Teba žerie ,, možno žiješ v chlieve !! A ešte je niečo také ako REKLAMÁCIA , ktorú si si neuplatnil a preto mi to pripadá ako priamo cielená diskriminačná kampaň !! Ale, ja si za mojou prevádzkou stojím a viem aj pri mojej primitívnosti čo mi odchádza z prevádzky !!! Nie je pravda , že len mi v Ke robíme Prosciuttovú pizzu , lebo skoro každá pizzeria má vo svojej ponuke takúto pizzu !! Preto predpokladám , že určite si nejedol Prosciutto lebo by si inak vedel ,, že SKAZENé MäSO SA NEKAZÍ ,, A zabudol si na jedno ,, aj negatívna reklama je reklama !!! To predpokladám nepochopíš pri tvojej obmedzenosti !! Ludia sú spokojný s našou prácou a to vidím pri objednávkach a ja sa za svoju prácu nehambím !! Ja som niečo dokázal na rozdiel od teba !!!
    Viktor
    PS: Keby si chcel tak môžeš prísť na moju prevádzku a ukážem Ti z čoho varíme , ale predpokladám , že až tam tvoja odvaha nesiaha !! Môžeme sa najesť ,, nie nažrať,, !!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dal ťa dole, ty kretén jeden. Ty by si nerozoznal ani pizzu od mačky. Od parlamentky som si neraz objednal aj prosciutto. Podľa môjho názoru si sa dopustil tresného činu ohovárania a očierňovania dobrého mena. Ale to už nechám na vedenie Parlamenetky. JA len viem, že tu prezentuješ skutočnosti bez pádneho dôkazu. Fotka? No a čo. Takú ti urobím za 5 minút. Nemáš žiaden dôkaz, že si to tam bolo od zaačiatku. Je tiež možné si myslieť, že si zámerne tieto skazené suroviny pridal. Neviem o čo ti ide, ale viem, že si odpad konzumnej spoločnosti

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pán majiteľ, nie je to žiadna diskriminačná kampaň, v gastronómii nepodnikám a nemám z tohto článku žiaden osobný prospech.
    Napísal som proste osobnú skúsenosť s Vašou donáškou (je tu skúsenosť aj s inou pizzeriou, o tomto je tento blog - kritizujeme jednotlivé prevádzky). Hádam mi nechcete povedať, že táto pizza, ktorá je na fotke je nejakým skvostom? Tá pizza zapáchala a vyzerá nechutne. Skúste si sadnúť do Olive pizza v Optime, poprípade do Pizza Cafe Napoli na Hlavnej.... Ochutnajte Prosciutto tam. Určite pocítite obrovský rozdiel.

    Myslíte si, že by som kritizoval Vašu prevádzku takýmto spôsobom, keby som z Vašej pizze mal dobrý dojem? Pizzu som nereklamoval, to je pravda, ale ochotne som zavolal do prevádzky a povedal dispečerke nech Vám odovzdá moje znechutenie nad danou objednávkou.

    Ja osobne by som si nedovolil odoslať zákazníkovi to, čo ste odoslali Vy mne.

    "Nie je pravda , že len mi v Ke robíme Prosciuttovú pizzu" To som nikde netvrdil, prečítajte si ten článok ešte raz...

    "aj negatívna reklama je reklama" Potom predpokladám, že ste šťastný, že kritizujem Váš podnik....

    "Ludia sú spokojný s našou prácou a to vidím pri objednávkach a ja sa za svoju prácu nehambím !!" o tom to je. o tom sú moje články. Ľudia sú sprostí a kupujú nekvalitné služby a produkty. Latka bežných Slovákov je nastavená veľmi nízko.

    Pozrite - napísal som osobnú skúsenosť s Vašou pizzou. Stojím si za tým, čo som tu napísal, pretože tá pizza sa jesť nedala. Ja Vám držím palce pri vedení Vašej donášky a pevne verím, že sa zlepšíte. Nemám problém si ju objednať znova a napísať ďaľší článok. Naozaj Vám v dobrom radím, urobte si také Prosciutto ako ste doniesli mne, ochutnajte to a choďte si sadnúť niekam inde. Ak rozoznáte dobré a zlé jedlo, ucítite rozdiel.

    Pekný deň

    parlamentkafan: K blbým poznámkam, že neviem rozoznať pizzu od mačky sa vyjadrovať ani nebudem... To isté platí o tom, že som tú pizzu podľa Teba zámerne pokazil :D. To je úplne smiešne. Nedivím sa, že Slovensko je v takej riti, keď ľudia zmýšľajú ako Ty.
    Mimochodom neviem, kde si našiel skutkovú podstatu trestného činu ohovárania, ale ako myslíš... asi robíš v nejakej advokátskej kancelárii

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Poprosím Vás aby ste sa zdržali nadávok. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musim sa vyjardit ku komentarov od fanusikov a majitela Parlamentky.
    Je hadam smiesne, ze tu chcete tvrdit, ze sa autor dopustil trestneho cinu :D ved len vyjadril svoj nazor. Ak je taky hlupy, ako si myslite, tak by ste sa nemali bat, ze vam poskodi meno, kedze vraj robite taku dobru pizzu nie?
    To, ze tu vytahujete hovadiny ako trestny cin, je len dokaz vasej neistoty a vedomia, ze nieco u vas nie je v poriadku. Inak by ste na tento blog zvysoka ,,sr*li"

    Damian

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja neviem reagovat na natvrdlých a asi aj zaostalých ludi !! Uz som vam tu napísal , ze pridte k nam na prevadzku a pozrite sa ,, čo tam nemame v poriadku ,, mam este aj po Vas prísť ? A viete čo zaplatím Vam aj ušlý zisk ? Lebo tu píšete len Vaše dohady a vôbec je ta pizza od nas ? Lebo doteraz ste ma o tom nepresvedčili ! Ja nemožem už reagovať hlúpych ludí čo sa skrývajú za anonymitu !! Takže , pokiaľ naozaj chcete niečo riešiť tak to riešte ako chlapi a nie ako buzny čo sa skrývajú ...
    Viktor Valik
    to je moje meno a ja som majitel a skuste mi to povedat do očí pokial ste chlapi !!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pán majiteľ, myslím si, že ste si tu obraz o sebe vytvorili sami. Reagujete podráždene apod.

    Náš blog je nezávislý a hodnotí služby. Objednali sme si u Vás pizzu, neboli sme spokojní a napísali o tom článok. Nemáme záujem sa tu s Vami viac naťahovať na tejto veci. Čitatelia si článok prečítali, utvorili si vlastný názor. Píšem opakovane - pevne verím, že sa zlepšíte a budeme Vám v tom zlepšovaní držať palce. Nevylučujem, že Vašu prevádzku opäť navštívime, poprípade si niečo objednáme, a naše hodnotenie zmeníme.

    S pozdravom bloger Lukáš Sklár

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi by ma zaujímalo ako to dopadlo, bližšie sa radšej nevyjadrujem, pretože pán majiteľ by ma bol schopný zažalovať za ohováranie, možno vypáliť auto, kto vie... :)

    Tak či tak do Parlamentky už nevstúpim.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Všimli sme si, že jeden náš čitateľ zverejnil link tohto článku na facebook stránke donášky Parlamentka. Po poslednom príspevku majiteľa dňa 3.4.2011 bol link na náš blog z ich FB stránky vymazaný. Kto vie prečo...

    Táto výmena názorov žiadnu ďalšiu dohru nemala. Myslím, že každý súdny človek vidí ako podráždene pán majiteľ reaguje a návšteva ich prevádzky by pre nás pravdepodobne ani nebola bezpečná. Pravdupovediac, momentálne ani nemáme záujem kontrolovať ich kuchyňu a suroviny, pretože pred nami máme hodnotenia ďaľších prevádzok. Nevylučujem však, že si u nich niečo v budúcnosti objednáme a napíšeme ďaľšiu recenziu.

    Čitateľ si po prečítaní článku a komentárov utvorí na Parlamentku vlastný názor. Ja osobne ich reštauráciu po mojich skúsenostiach rozhodne odporučiť nemôžem. Hovorí sa "aký pán, taký pes". Myslím, že by sa táto "ľudová múdrosť" dala aplikovať aj na podnikanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to parlamentkafan: si prečítaj zákon č. 300/2005 § 373 a potom niečo hovor o trestnom čine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Aj ked trochu oneskorene, ale ajtak mi to neda reagovat. Na uvod by som chcel uviest vetu, ze uz prvaci na ktorejkolvek ekonomickyzameranej vysokej skole sa na predmete manazment ucia, ze nie kazdy sa moze stat manazerom, pretoze na to treba mat vlohy, ktorymi su napr. KOMUNIKACNE schopnosti a pod. Myslim, ze kazdy pochopi, preco som tuto vetu uviedol :)

    Blogera chvalim za prinosne blogy, ktore mozno pomozu Slovakom k tomu, aby sa spamatali nad maximalne mizernou urovnou sluzieb, ktore na Slovensko budu mat, resp. uz maju fatalny dopad.

    Aj my vlastnime v roznych mestach na SK a v CZ rozlicne prevadzky typu restauracia, discoklub alebo penzion a musim Vam povedat, ze ako Vas kolega, pan majitel Viktor, som maximalne znechuteny z Vasho prejavu a pristupu. Kazdy podnikatel musi mat snahu sa zlepsit a prave spatna vazba od zakaznika mu k tomu zlepseniu sluzi. Ked zakaznik zvolil takuto formu kritiky, aku zvolil a rozhodol sa nepodat reklamaciu, tak je to jeho vec. To, ze ma nazor na Vasu pizzu taky, aky ma, tak to ma asi nejaky motiv alebo lepsie povedane dovod. Na fotografii je vidno zretelne, ze Vami ponukana pizza ma okraje nadrozmerneho charakteru, je sucha a aj podla mojho nazoru vyzera nechutne. Obvinenia typu, ze dokazte, ze ta pizza je od nas, ze zakaznik si tam pridal pokazene suroviny, ze je buzerant, kreten a primitiv maximalne dostacujuco svedcia prave o Vasom primitivizme, pretoze aj 5-rocne dieta vie, ze k zakaznikovi sa chovame slusne, pretoze je na prvom mieste a bez neho by ste tu neboli. Prave tie Vase uvodne anonymne komentare plne nadavok a vyhrazok mozu byt povazovane za trestny cin a nie vyjadrenie vlastneho nazoru v blogu :) A po tom vsetkom, by som sa ja uz podpisat hanbil. Ku gramatickym chybam sa zbytocne vyjadrovat :)

    Na nasej prevadzke takisto niektore potraviny po tepelnej uprave neprijemne zapachaju (bryndza, niva,...) ale nie sunka :) Upecene, uvarene maso nemoze smrdiet. Vsetky Vase argumentu su, uz ako bolo spomenute, plne agresivity, vulgarizmov a strachu ci neistoty. Chybu si treba priznat (a mimochodom ako podnikatel iste viete, ze aj vtedy ak by zakaznik pravdu nemal) a ospravedlnit sa, prislubit napravu a zlepsit ponukane sluzby.

    Ja len takto na zaver mojho prispevku dufam, ze ma nikto nezabije a takisto este raz dakujem tomuto blogu za to, ze viem, ze od Parlamentky si nikdy a nic neobjednam. Jedna pizza zo 100 sa nemusi podarit, to beriem. Ale spravanie je tiez sucastou Vasho ponukaneho a slabeho servisu, vazeny pan majitel prevadzky.

    Veselu Velku noc praje Martin ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. súhlasím s článkom blogera, ja som si tiež raz objednal obedové menu z parlamentky, bol to guláš a namiesto 20 kúskov mäsa som tam mal 4 kúsky mäsa. V minulosti táto reštaurácia varila pomerne dobre, ale dnes by som sa to už neopovažil tvrdiť. Som rád, že niekto si dá tú námahu a napíše článok o slovenských, resp. košických reštauráciách. A k reakcii majiteľa Parlamentky sa radšej nebudem vyjadrovať. Ja by som si nedovolil takto útočiť na môjho zákazníka.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ta "pizza" uz na obrazku vyzera hrozostrasne... Nechapem, ako moze niekto robit pizzu, ked to nevie. No bohuzial dnes kazdy sedlak robi "pizzu", lebo si mysli, ze to kazdy zvladne... pravda je ina a potom ti donesu domov takuto haluz :D Pan majitel nech sa ide pozriet do talianska, alebo aspon do ozajstnych talianskych restauracii, aby vedel, ako pizza vobec vyzera... takuto haluz, aka je na fotke, upecie 8 rocne dieta....

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Podla mna v parlemantke robia celkom dobru pizzu v porovnani s marinom a cuccabambou, dostanem teraz nieco gratis za pozitivnu kritiku ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tak ako vidim, pan majitel sa vyznamenal. Tuto pizzu som este nemala, ale vidim aky je pristup pana majitela a nemienim si ani objednat, ani navstivit toto zariadenie a podobne budem odporucat mojim znamym.


    Toto nieje ohovaranie, ale vyjadrenie svojho nazoru a podla mna ma na to clovek, ktory to napisal pravo. Pan majitel samozrejme ako vidno zaujal utocne stanovisko. Co zu nasi podnikatelia.

    Jeho "urazky" nemozu cloveka ktory toto pisal urazit, lebo ako pozeram a citam je inteligentny clovek a nad slovami pana podnikatela sa moze len pousmiat.

    Maria

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Do parlamentky som obcas chodil na pizzu na obed (pracoval som na Postovej - bolo to mozno 2-2.5 roka dozadu), a ich pizzi nic nechybalo, bola chutna a cesto tenke a chrumkave. Tento clanok ma pretom celkom prekvapil.

    A neda mi to, kvalitny obsah blogu by som si predstavoval na urovni, bez expresivnych vyrazov. Toto je anonymna kritika na internete po slovensky, na styl "U Slovaka". Zda sa, ze politicka pizza vyvolala u autora aj politicky slovnik.

    Odporucam sa drzat kritiky kvality jedla a nedehonestovat "beznych" ludi. A pokial je to mozne slusne.

    Alebo, preco sa tym vlastne trapit, ved aj Rytmus s JEBE ma cez 2 miliony pozreti....

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1. som rad ze nieco take ako tento blog vznikol..urcite ho planujem od teraz sledovat,ale kedze som zla ,paranoidna dusa tak sa mi nastoluje jedna otazka:
    Ako velmi objektivne mozme brat informacie uvedene na tejto stranke?

    2.100 ludi ...100 chuti ...ako riesis tuto skutocnost?

    3.Hovorit o tom ako su Slovaci hlupy narod ,lebo platia za nekvalitne jedlo je dost silne tvrdenie,nemyslis?
    Hlavne ak nemaju na vyber nic lepsie. A hlavne ak sa snazia najst kompromis medzi financnou a kvalitativnou strankou.

    Peter

    OdpovedaťOdstrániť
  24. "ta 'pizza' uz na obrazku vyzera hrozostrasne... Nechapem, ako moze niekto robit pizzu, ked to nevie" Ako sa hovorí - na Slovensku je to tak :D

    "Podla mna v parlemantke robia celkom dobru pizzu v porovnani s marinom a cuccabambou" Porovnávať Parlamentku a Marín je ako porovnávať 2 autá Škoda Favorit. Prvá favoritka je hrdzavá a druhá je v relatívne zachovalom stave. Pritom hneď vedľa (Pizza Cafe Napoli, Olive Pizza) stojí Mercedes za rovnakú cenu.

    "Jeho 'urazky' nemozu cloveka ktory toto pisal urazit" Práve vďaka týmto urážkam prišlo na blog množstvo nových čitateľov, takže týmto spôsobom by som sa chcel majiteľovi poďakovať :-D. Ďakujem za kompliment Mária.

    Wayne, marketing niekedy nepustí a je potrebné písať "Hulánovsky" (ak poznáte štýl písania Radeka Hulána). Každopádne naozaj ďakujem za Váš názor.

    Peter, ďakujem za pozitívny ohlas k tomuto blogu. Ako správne píšeš - 100 ľudí 100 chutí. Pri hodnotení sa snažím objednávať jedlá ku ktorým mám pozitívny, poprípade neutrálny vzťah. Myslím si, že každý človek, ktorý nejakú tú reštauráciu navštívil a zopár jedál ochutnal, dokáže rozoznať dobré jedlo a zlé jedlo. Okrem toho pri "ochutnávke" nie som nikdy sám a preto si dokážem vypočuť názor ďaľších ľudí.

    Na našom webe sú reálne zážitky z reštaurácií/pubov/prevádzok. V gastronómií nepodnikám, nikto mi za tieto recenzie neplatí. Nemám žiaden dôvod vymýšľať si skutočnosti o nejakom podniku. Každopádne tento blog čítajú viacerí ľudia - často zákazníci daných podnikov - ktorí mi v mnohých prípadoch dávajú za pravdu, poprípade napíšu názor z inej perspektívy.

    Naozaj si myslím, že ľudia sú v mnohých situáciach dosť hlúpi. Poviem príklad z Košíc. Vždy sa nájdu ľudia, ktorí navštevujú Slona, Mamma Miu a neviem aké "pizzerie". Pečú hnusnú pizzu a o niekoľko desiatok metrov ďalej je Pizza Cafe Napoli s pizzou lacnejšou a omnoho kvalitnejšou. Alternatíva existuje, ale oni tam proste nepôjdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Hmm donasku vyuzivam dost casto, no to co sa tu pisalo o Parlamentke sa da zovseobecnit na takmer kazdu pizzeriu. Osobne mi chuti donaska od Adriano Pizza, je jeditelna a za rozumnu cenu.
    Cucabamba, Marin - o tycxh by som vedel rozpravat ako si clovek objedna pizzu a dostane cesto ponorene v oleji, cestoviny zdrcnute so syrom do jednej nechutnej masy. Prikladov je velmi vela.
    Osobne som skusil vo Vicole spaghetti Carbonara a boli super. Jedine co mi vadilo bola dlhsia doba cakania kedze sme mali naponahlo, ale nakoniec sa to vsetko zmaklo.
    Inak blog je dobry napad kedze taketo nieco tu nie je a Slovaci fakt maju latku za kvalitu jedal postavenu nizko obcas.
    K reakciam majitela - urcite sa to zle cita ale zas bez vetra sa listok na strome nepohne. Cim viac kvalitnych pizzerii tym lepsie pre zakaznikov, uz len treba vymysliet ako to vylepsit, a netreba hned nadavat a penit. Prislo to od platiaceho zakaznika a treba sa zamysliet preco prisla takato kritika.
    Osobne som zvedavy na dalsie hodnotenia pizzeriek a restauracii.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. musim aj ja pridat reakciu.
    nebol som v parlamentke a nejdem ju hodnotit ale objednavam si dost casto pizzu z leziacej bosorky a poviem vam ze len jeden kuchar tu moju del figone urobi tak ze mi ozaj chuti.
    100ludi 100 chuti ale aj aky kuchar taky produkt. a kuchar je tiez len clovek ktory nemusi mat svoj den. tak asi tolko som chcel

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Drahy autor tohto blogu a aj clanku,

    to, co ste tu napisali a sposob, akym si to napisali, je ubohy.
    Mozno naozaj uvedeny podnik v niecom pochybil, ale vy ste mu nedali ani sancu, aby svoju chybu napravil (uplatnenie si reklamacie), ba naopak ociernujete tuto firmu formou blogu, ktory sirite aj cestou socialnych sieti.
    Kto vam dava pravo takto hanobit meno podniku, ktoremu ste nedali sancu o napravu toho, cim vas poskodil?
    Ak by som bol majitelom toho podniku ja, urcite by som reagoval hnevom, ako on.
    Vo svojom clanku uvadzate, ze ste uvedenu pizzu ani len neochutnal, ale na fotkach je odfotena pizza, ktorej jedna cast chyba a z jednej casti je evidentne odhryznute. Teda ako? Odhryzli to mysi? Alebo, kym ste nasiel fotak, tak sa k vam vlupali zlodeji a ukradli vam z pizze?
    Po dalsie: na vami zverejnenych fotkach nikde nie je dokaz o tom, ze ta pizza pochadza prave z vami spominanej prevadzky. Kludne ste si uvedenu pizzu mohli upiect doma sam a umyselne tymto clankom ociernovat dobre meno prevadzky.
    Takze, tento vas clanok povazujem za hanobenie dobreho mena skutocnych blogerov, ktori daju aj tu namahu, aby slovaci ukazali, aky je skutocny stav sluzieb na Slovensku.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Je to dost zaujimave, no nemzslite ze kazdy si objedna z takej pizzerky z akej mu chuti??

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ako vobec sa nečudujem reakcii majitela mozno do toho vlozil vsetky svoje uspory a snazi sa nieco rozbehnut,a nikto nieje dokonaly ani ten clovek ktoreho sa to tykalo urcite nie,stacilo zavolat a riesit to trocha chapavejsie a myslim ze by mu vysli v ustrety a nie takto znevazovat snahu niekoho nieco dokazat a rozbehnut v tejto dobe....tolko z mojej strany Žofčák Frantisek

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Dakujeme za vsetky pozitivne komentare a super tipy! :)

    "objednavam si dost casto pizzu z leziacej bosorky a poviem vam ze len jeden kuchar tu moju del figone urobi tak ze mi ozaj chuti" - to je zle. kuchyna musi varit stale rovnako. nemoze sa stat, ze si v jeden den objednam halusky, ktore mi chutia a na druhy den (kvoli inemu kucharovi) sa nebudu dat jest.

    "Drahy autor tohto blogu a aj clanku..." Na Vasu reakciu som musel napisat samostatny clanok http://sluzbyvke.blogspot.com/2011/04/nechapem-to-zevraj-ociernujem-podniky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Vo vacsine mestanskych domov stredovekeho mesta sa pecie pizza a este aj tento pokus o gastronomické blogovanie zacina kecami o pizzi...

    Zacnite radsej pisat pozitivne clanky, lebo kydat vsade naokolo je najlahsie a skuste si dat trosku servitky pred usta ked nakladate niekomu co mozno nerobi vsetko dokonale ale mozno drie ako sa Vam ani nesniva...

    OdpovedaťOdstrániť
  32. A tie fotky na Vasom blogu su na urovni tej Pizze...

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Blog je o kosickych sluzbach ako z nazvu vyplyva. Ked pizzu v Kosiciach ponukaju a ponukaju ju zlym sposobom, tak o tom napisem.

    Nepacia sa vam fotky ani blog? Tak odidte, ja vas tu naozaj nedrzim.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Keby ste mali radi kvalitne sluzby a dobre jedlo, nezacinali by ste pizzou...

    Vyhadzujete ma z Vasho blogu?
    Ako by sa pacilo Vam keby ste sa postazovali majitelovi restuaracie na studenu polievku a on by Vas vyhodil ????????

    Vy chcete pisat o sluzbach a kritizovat ich ????

    OdpovedaťOdstrániť
  35. "Keby ste mali radi kvalitne sluzby a dobre jedlo, nezacinali by ste pizzou..." To je Vasa predstava a Vas vzorec. Nie vsetko funguje podla predstav a vzorcov jedneho cloveka.

    "Vyhadzujete ma z Vasho blogu?
    Ako by sa pacilo Vam keby ste sa postazovali majitelovi restuaracie na studenu polievku a on by Vas vyhodil ????????

    Vy chcete pisat o sluzbach a kritizovat ich ????"
    Precitajte si vsetky Vase prispevky. Nemam problem s konstruktivnou kritikou, ale ked sa nezmozete na viac ako na vykrikovanie v style "ze kradnem obrazky" apod. nezostava mi nic ine ako Vas vyhodit. Keby som bol majitel restauracie, prisli by ste do mojho podniku a zacali vykrikovat, ze zariadenie restauracie je kradnute, tiez Vas vyhodim.

    Ked chcete napisat nieco rozumne, kludne piste. Ak vsak chcete vykrikovat nezmysly, nebudem Vas tu drzat. Naopak, budem stastny ked odidete.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Nenechaj sa odradit, dobre pises a ked sa majitelovi pizzerky nieco nepaci, nech najprv popracuje na zlepseni sluzieb. Mna tieto jeho arogantne komentare dokonale odradili od toho, aby som si vobec niekedy nieco objednal

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Pán, ktorý vytvoril tuto stránku musel veľmi plakať za tromi eurami, ktoré dal za tu pizzu a ked mu nechutila teraz sa tu vyplakava na webe. Stálo mu to za námahu? Asi už má dobrý pocit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi si nepochopil, ze tu nejde o 3 €...
      skusil, ochutnal, napisal...
      ak sa to niekomu nepaci, nech napise svoju skusenost...

      Odstrániť
  38. "Pán, ktorý vytvoril tuto stránku musel veľmi plakať za tromi eurami, ktoré dal za tu pizzu a ked mu nechutila teraz sa tu vyplakava na webe. Stálo mu to za námahu? Asi už má dobrý pocit."

    Vas problem, ze si nevazite peniaze a neviete, co si za ne mozete dovolit :) Radsej napisem zlu skusenost ako nechat celu situaciu tak. Mozno aj vdaka pravdivym recenziam nekvalitne podniky skrachuju

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Mať tak tvoje problééémy, milý autor :( :( :(

    OdpovedaťOdstrániť
  40. ...ked citam ako primitivne sa vyjadruje majitel Parlamentky, tak urcite NIKDY nevyuzijem ich sluzby. Ako asi musi vyzerat jeho prevadzka, ked sa takto sprava k svojim zakaznikom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Mily pan majitel
    Sedliacky rozum mi hovori(poznam prevadzky restauracii a pizzerii) ze ako majitel urcite rad zarabate ako bezny slusny slovensky podnikatel na nekvalitnom servise. V USA by ste za takuto pizzu mali na krku zalobu a prislusne organy a boli by ste velmi radi ak by ste co i len mohli kompenzovat svoje akoze "kvalitne" sluzby.

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Neviem ako u Vás v Košicoch, ale ja keď som jedol pizzu Prosciutto, tak sa upiekla pizza ako napr margarita (rajcinovy zaklad, syr), po upečení sa na to hodilo Prosciutto nejake tie zelene sprostosti(napr rukola + cherry paradajky) a pizza bola hotova
    Takze Prosciutto sa tepelne vôbec neupravovalo a preto tam nemá čo smrdieť
    To, čo som videl na tých fotkach je grc

    OdpovedaťOdstrániť
  43. "Neviem ako u Vás v Košicoch, ale ja keď som jedol pizzu Prosciutto, tak sa upiekla pizza ako napr margarita (rajcinovy zaklad, syr), po upečení sa na to hodilo Prosciutto"

    Presne tak by sa to malo robit. Vid http://sluzbyvke.blogspot.com/2011/05/pizza-cafe-napoli-najlepsia-pizza-v.html

    OdpovedaťOdstrániť
  44. tak parlamentku si škrtám :-D pobavil som sa, pán majiteľ je riadne číslo :-D

    Zohrievaná pizza z Teska vyzerá lepšie pán majiteľ, to si môžem pizzériu založiť aj ja :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Vazeny .
    Neviem kto vam dal pravo ma kritizovať po tom čo som si tu prečítal ? Tento tzv.globér mi tu podsúva veci ktoré som nenapísal a tie co som mu napísal tak vymazal !! Nikde som tu nenašiel ospravedlnenie , ktoré som mu touto cestou adresoval !! A ani tu nevidím výzvu aby mi doniesol pizzu späť s platným bločkom ! Hľadal som aj jeho meno v naších objednávkach , ale také meno som tam nenašiel ako sa tu podpisuje .. Osobne som ho pozval k nám na prevádzku ale tiež nereagoval alebo lepšie povedané reagoval tak , že mi este vynadal .. Tak neviem či ešte má vôbec zmysel reagovať keď doteraz nam nič nepredložil k reklamácii a len tu píše no ...
    Naši zákazníci vedia , že každú reklamáciu riešime ihneď aj keby som mal dať tovar za darmo !! Ja som do tohto podniku vrazil nie male množstvo peňazí , ale aj svoje meno !! Preberáte tu moje správanie a reakcie ktoré som ani nenapísal , ale tzv.globéra si tu ani nevsimnete aj ked uraža priamo tu ludí !! ( podotýkam nie mna ) Chcem sa Vá teda opítať ? ako by ste reagovali Vy keby to bol Váš podnik po tom co sa
    1.ospravedlníte
    2.vyžiadate si aby Vám predložil bloček k reklamácii
    3.pozvete toho človeka k Vám na prevádzku ?
    PODOTÝKAM DOTERAZ NA NIC Z TOHO NEREAGOVAL !!
    A aj tak Vám nadáva ?
    Ja pracujem od 95r v obchode , pracoval som v nadnárodných spoločnostiach na mežérskych postoch a viem , ze ,,zákaznik ma aj v tedy pravdu keď ju nemá ,, ale aj zakaznik ma svoje povinnosti ked platí a hlavne ked sa jedná o jeho peniaze !!
    Predpokladám , že tato reakcia bude zase vymazaná preto ju zavesím ešte na FB..
    Valik

    OdpovedaťOdstrániť
  46. pre globera...prosciuto pol roka sa udi takze to uz je skazene maso ako sa skazene maso moze pokazit?

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Podotýkam Prosciutto je uz skazene masoooo !!

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Pán majiteľ, na Váš komentár som reagoval na Facebooku - pre úplnosť informácií skopírujem reakciu aj tu:

    ‎"Tento tzv.globér mi tu podsúva veci ktoré som nenapísal a tie co som mu napísal tak vymazal !!"

    To nie je pravda. Nevymazal som žiadne Vami podpísané komentáre. Vymazal som komentár, ktorý nás nazýval "k*k*tmi" apod. Ak to bol Váš príspevok, tak klobúk dole :)

    "Nikde som tu nenašiel ospravedlnenie , ktoré som mu touto cestou adresoval !!"

    Ešte k tomu, že ste mi predali nechutnú pizzu, tak vedome klamete. Gratulujem. Žiadne ospravedlnenie som nedostal. Všetky Vaše príspevky si naši čitatelia môžu prezrieť pri danom článku.

    " A ani tu nevidím výzvu aby mi doniesol pizzu späť s platným bločkom"

    Už sto krát som skutočne priznal, že pizzu som nereklamoval. Nemal som chuť. Tu si môžete prečítať prečo a zároveň môžete vidieť zoskenovaný účtovný doklad http://sluzbyvke.blogspot.com/2011/04/nechapem-to-zevraj-ociernujem-podniky.html

    "Hľadal som aj jeho meno v naších objednávkach , ale také meno som tam nenašiel ako sa tu podpisuje"

    Pokladáte za vhodné skladovať osobné údaje Vašich zákazníkov? Teda meno, adresu, telefónne číslo? Tvoríte si databázu? Podľa mojej mienky toto konanie nie je celkom košér.

    Pán majiteľ, nás nezaujíma Váš CV, ale služby, ktoré ponúkate. O pozvanie do Vášho podniku záujem nemáme. Ak si prečítate komentáre k danému článku, tak zistíte prečo. Uvidíte ako Vašu reakciu vnímajú naši čitatelia. Pekný deň

    a mimochodom toto nie je GLOB ale BLOG. Nie sme globeri, ale blogeri :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Dakujem Vies kopírovať , ale iba to vieš !! bohuzial

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Tak vy mate ku blogerom velmi ale velmi daleko.Mate sa co ucit chodte do zahranicia a ucte sa. Je velmi lahke davat do popredia ine pizzerie ked za to máte zaplatené no nie? No byt na majitelovom mieste tak urcite By som Vás napadol za osočovanie!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Gentlemani, neviem o tom, že by som dostával nejaký plat :) Do popredia dám veľmi rád kvalitnú pizzeriu. Žiaľ, tá Vaša (Parlamentka) je podľa mojej skúsenosti o ničom.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Len by ma zaujimalo kolko za to chcete penazi!!! Tomu sa hovori korupcia ,, samozrejme ze sa k tomu nepriznate .No nie Vazeny pan Glober.

    Miroslav

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Ja som pizzu z pizzerie PARLAMENTKA už konzumovala a nemám tomu čo vytknúť !!!Takže mi to príde ako totálna hlúposť,čo sa tu rozoberá a na margo chcem povedať,že dotyčná osoba,ktorej bola ta "zlá " pizza donesená,to mala hneď reklamovať,pretože takto mi to príde,že ide o čistý podvod a vôbec to ani nebola pizza z tejto pizzerie!Normálny človek,ak mu donesú zlé jedlo,tak hneď volá a do prevádzky a sťažuje sa a nevypisuje to na nete!Viktor nedaj sa !!! MAJA

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Vidím, že majiteľ si tu doniesol zástup kamarátov, ktorí ho usilovne obraňujú :)

    Opäť raz Vás odkazujem na článok http://sluzbyvke.blogspot.com/2011/04/nechapem-to-zevraj-ociernujem-podniky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Zase si zmazal !!! Valik

    OdpovedaťOdstrániť
  56. No kamo terz si to prepalil lebo som si to skopíroval a zavesim to na FB aky si klamar !! Dakujem Valik
    Celý text mam stiahnuty !!

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Pán Valík - ste úplne smiešny.

    Vypisujete tu nezmysly. Toto nie je chat - je logické, že Vaše hlúpe príspevky budem mazať.

    Vy ste však po kritike našich čitateľov vymazali Vaše stupídne komentáre na našej FB stránke. Všetko mám samozrejme zdokumentované pomocou screenshotu. Prestaňte tu vypisovať nezmysly, pretože ste len na smiech. Opakujem sa, že jediný klamár ste tu Vy - klamali ste v svojich vyjadreniach na Facebooku.

    Prestaňte spamovať a začnite rozmýšľať. Iba sa zosmiežňujete

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Skutočne Vás poprosím, aby ste nespamovali. Všetky nezmysly budem mazať

    OdpovedaťOdstrániť
  59. haha tato diskusia ma velmi bavi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  60. joj parlamentka a akosi neviete nosit pizzu minule mi vaši super zamestnanci neboli schopný ani po 3 hod. doručiť pizzu.
    tak som im zavolal nech ju už ani nenosia....
    skutočne pán majiteľ ak chcete zarábať naučte sa podnikať ak budete živiť neschopných ľudi ako to robite vo vašom podniku tak nikdy nič nezarobíte....
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mam podobnu skusenost s casom donasky...

      Odstrániť
  61. Autor clanku je pokrytec... nevyjadrujem sa ku kvalite danej prevadzky, nikdy som si od nich nic neobjednal, ale zaujimave je v clanku si dovoli nadavat a nepeknym a vobec nie inteligentnym ani vtipnym sposobom urazat restauraciu a potom tu chce ludi buzerovat ze nadavaju v komentoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  62. "Autor clanku je pokrytec"

    Nadavat autorovi do "kktov", pretoze si dovolil napisat clanok na blog?

    To je diametralne odlisna vec ako nazvat niekoho primitivom, kvoli tomu, ze vydal zo svojej kuchyne nechutnu pizzu.

    http://sluzbyvke.blogspot.com/2011/04/nechapem-to-zevraj-ociernujem-podniky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Super citanie toto. Ale vyzera to ze pan majitel sa hra na viacerych ludi.Minimalne tie komentare s kvantom vykricnikov su podla mna jeho

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Od parlamentky som este pizzu nejedol, každopadne, riskovať to nemienim, lebo nemusim, na výber mam kvantum pizzerii v KE :)
    vďaka autorovi za varovanie...

    Tommy...

    OdpovedaťOdstrániť
  65. práve som chcel založiť nemoderovaný blog na celkom odlišnú tému, tento príklad ma presvedčil o stupídnosti mojho nápadu. ak je niekto v podobnej situácii ako ja, prosím premyslite si to poriadne tiež. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Suhlasim z autorom BLOGU no na Slovensku je to TAK
    Kazdy kto zarobi par korun kupi si "PIZZERIU" alebo nieco podobne a potom strava aj obsluha tak vyzera a "MAJITELIA" zabudly,respektivne este nepoculy ze zakaznik ma VZDY pravdu !

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Pan majitel, je typicky kosicky primitiFko. zbytocny panacik, ktory zabera miesto na Zemeguli inteligentnym ludom (napr. ako autor recenzie). Len skoda ze takychto typickych KOSICKYCH Šrácov, je vela. Uz mu len chybalo aby niekde napisal brathu. No nie? Parlamentku som ani nepoznal, a ani radsej nechcem. To radsej si dam z Tesca polotovar pizzu a mam ju doma za 15 minut aj s cestou na elektricke. a Uricte bude omnoho lepsia.

    Takze jedno velke DAKUJEM, patri autorovi clanku a teda tohto blogu. Vzdy radsej viem, comu sa vyhnut a nevyhodit moje tazko zarobene peniaze.Pretoze su zarobene za naozajstnu robotu. A nie ako pan majitel, len podnika s oizzerkou lebo sa mu asi nechce robit ako inemu cloveku.

    Dnes uz nikto nic nerobi len podnika, kazdy je lenivy od skutocnej prace, ruky ľavé, a preto to takto vyzera.
    Nebyt takychto ludi ako p. majitel, obycajnych agresorov, je tato republika uplnie v lepsom stave.

    Martin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšete. Ja síce dotyčnú pizzeriu nepoznám, donáškové služby nepoužívam, nakoľko poznám ľudí, čo skončili po požití takýchto "jedál" na pohotovosti", mne stačila jedna placka zo stánku na trhoch, a tiež som skoro skončila na internom, čo svedčí naozaj o všeobecnej "kvalite" týchto služieb, avšak zadefinovali ste viacero nesporných faktov, ktoré ako rodená košičanka môžem potvrdiť, a to je typický košický primitivizmus a úbohosť takýchto "šrácikov", ktorí naozaj zaberajú miesto, a to bude asi chyba legislatívy, že dnes živnostenský list vydajú kadekomu. Bez ohľadu na to, či má vôbec pojem o činnosti, ktorú chce vykonávať. Takýchto ľudí, "tiežpodniakteľov" by som nahnala makať do kameňolomu, aby boli spoločnosti užitoční a zaslúžili si "svoj podiel vzduchu na zemi" obrazne povedané. Neporiadne pracujúci človek, prípadne "podniakvec" čo si vybaví žl a žije z toho, že zdiera zopár študentov, či nekvalifikovaných, a oblbuje zákazníkov, ktorým podsúva nejaké svinstvo, by nemal mať miesto v spoločnosti, pretože je obyčajným parazitom. Buhužiaľ, v tomto meste, a nielen v ňom, je ich neúrekom. Našťastie aj zákazník už dnes má rozum, a kedže väčšina z nás nemá peňazí nazvyš, tak si rozmyslíme, za čo ich utratíme. Nikdy nedám ani Euro za neporiadnu prácu, či je to v gastronomii alebo u kaderníčky. Pokladám za nevyhnutné, aby existovali takéto blogy, nakoľko je nutné, aby sme sa navzájom informovali o obdoných faktoch a šetrili tak výdavky nášmu zdravotníctvu a nepodporovali neporiadnych ľudí. A na záver odkaz pre evidentne "právne vzdelaných", hlavne takíto sa totiž oháňajú paragrafmi, o ktorých nemajú ani potuchy... Vyjadrenie vlastného názoru možno bolo trestným činom za komošov, avšak žijeme v demokratickej spoločnosti, kde je vyajdrenie vlastného názoru priam morálnou povinnosťou, kto mlčí o krivde, sám sa jej dopúšťa. Trestný čin ohovárania je o niečom úplne inom /odporúčam naštudovať občiansky zákonník/ a iste nie o tom, že niekomu nechutila pizza :DDD A v každom prípade, širenie pravdivých informácií v médiách a vyjadrenie vlastného, subjektívneho názoru, nie je porušením žiadneho zákona, ani len priestupkového. Nie, Vážený pán podnikateľ, ja si od Vás nič neobjednám ani to neodporúčim nikomu, a ani nie tak pre tento blog, ako pre vaše vlastné vyjadrenia. Myslím, že ste "zmaturovali" u mnohých svojím vlastným pričinením :DDD

      Odstrániť
  68. Nedavno som si objednal z parlamentky pizzu.

    hmotnost 650 gramov sa mi nepozdavala, tak som po odvazeni zistil ze ma pizza 520 gramov aj s krabicou.

    Zrejme je vo vasej kuchyni nejake ine gravitacne zrychlenie alebo bude problem v niecom inom.

    OdpovedaťOdstrániť
  69. kokotiny tu pisete!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Nechapem to, ako si niekto moze objednat pizzu s nazvom Meciar, Slota atd. Ved uz len z tych nazvov sa mi chce grcat. Kazdy kto ma IQ vyssie ako 30, vie, ze takato prevadzka nemoze byt brana vazne to boz profesionalne. Zo sledovania relacie Ano sefe ste sa mohli naucit, ze vymyslanie si nazvov jedal a tym zakryvanie nejakeho problemu v lepsom pripade len chcenie sa odlisit od konkurencie v tom najnezmyselnejsom bode je hole diletanstvo a jednoducho to nefunguje. Ja som tu odvahu v sebe nenabral a pizzu Meciar som si neobjednal. A ako vidim, obycajny sedliacky rozum ma zrejme zachranil pred unosom do zahranicia a navstivenim hajzlu.

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Vtipná diskusia. Po reakciách "pána" majiteľa túto pizzeriu ani neplánujem vyskúšať, zjavne škoda peňazí.
    Soňulik

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Skusil som to kvoli vam obom kohutom...cas donasky 94 minut a prisiel mi kolac...

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Heh, tak tie prve 4 komentare (zjavne) od seňora vedúceho z Parlamentky su uplne epicke. Tento blog budem zdielat kde sa da :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. 4 Flux: Asi sa ti to neoplatí nakoľko tento blog zjavne skončil... čo je veľká škoda. Autor tohto bogu mohol dať aspoň vedieť prečo..

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Zdravím všechny diskutující a musím říct, že to bylo docela zajímavé a "poučné" čtení. Jezdím do Košic pracovně a o úrovni zdejších služeb jsem si zatím udělal spíše negativní obrázek. Naposledy včera jsem si musel v hotelové restauraci napravovat chuť po velmi nepovedené návštěve minipivovaru Golem. Zdejší bramborák měl brambory snad pouze v názvu. Po kritice mi číšník odpověděl něco v tom duchu, že by mi doporučil jistě něco lepšího. Nicméně já měl ten večer chuť právě na dané jídlo a proto jsem jej objednal. Škoda, na zdejší pivo jsem se těšil... Nebudu to nijak dále rozvíjet. Je to jiný příběh.
    Nicméně bych tímto rád podpořil autora těchto stránek v jeho činnosti. Jistě že jde o subjektivní hodnocení, nicméně kvalitní restaurace získávají hosty zejména z pozitivních ohlasů a sebelepší reklama a přesvědčování o kulinářské úrovni je jim k ničemu, pokud hostům nechutná a nejsou spokojeni s poskytnutou službou.
    Bohužel je neuvěřitelnou nemocí českých a slovenských majitelů hospod jejich často absolutní ztráta soudnosti a schopnost naslouchat zákazníkům. Byť jde o negativní kritiku. A co se týče reklamací, tak to by opět bylo na dlouhý článek. Má poslední zkušenost byla z Valašska, kde přímo majitel restaurace na moji reklamaci hmotnosti pokrmu reagoval dotazem, zda jsem si jídlo před konzumací zvážil... Máme snad do restaurací chodit s kapesní váhou, abychom se ujistili, že nás podnik nešidí???
    Často jezdím i do Německa a kdybychom celou tuto diskuzi dali přečíst německému zákazníkovi, zřejmě by jen nevěřícně kroutil hlavou.
    Na závěr snad jen jedno velké přání. Aby se jednou alespoň naše děti dočkaly toho, že se v restauraci nebudou často cítit jako rukojmí, které slouží pouze k inkasování peněz...

    Ondřej

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Ja si rád objednávam z Parlamentky :) Ešte nikdy mi neprišla zlá pizza a vždy sa trafili do tej hoďky a pol ;) Myslím si, že majitelia by nedopustili aby takáto pizza vyšla von. Podľa mňa ste ju len vy okusali a hodili ste to tu na WEB aby ste mohli znemožniť nejakú pizzeriu. Len toľko odo mňa.
    Samo

    OdpovedaťOdstrániť
  77. ja si objednavam z parlamentky pravidelne a posledna donska bola nanic asi preto sa premenovali na obedovat.sk..

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Minule som si objednal z pizzerie kocka a aj to bolo v skutocnosti z parlamentky. Takze som mal dve pizze za 10,40 , co by ma z parlamentky pri ich akcii 2 pizze za 3,50 vyslo na 7,00... Hold,s tymto majitelom sa dobre obchoduje.

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Z parlamentky sme si objednali pizzu jeden krát. Čas donášky bol 1 hodina a 38 minút. Vzhľadom na to, že bol utorok, je to pomerne dlho. Obidve pizze však prišli úplne studené. Väčšina donáškových služieb dá do krabice aspoň alobal, aby pizza nevychladla...
    Keďže nebolo navarené (načo inak volať donášku?) a boli sme strašne hladní, pizzu sme prevzali aj studenú. Síce mala byť pikantná, ale feferonky alebo chilli som tam hľadal márne. Chuťovo asi na úrovni "mikrovlnkovej" pizze, ktorú možno kúpiť zamrazenú v každom obchode (ale beriem, že to mohlo byť spôsobené tým, že pizza bola vychladnutá). Jeden kus z dvoch zo spodu poriadne pripečený. Navyše mám obrovské podozrenie, že namiesto tomat omáčky tam bol použitý obyčajný lacný kečup, pretože to všetko bolo akosi podivuhodne sladké. Takže naša skúsenosť, z parlamentky nikdy viac ;) Držim palce, s pozdravom Janči.

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Musim sa pridat. Parlamentka u mna od vcera skoncila. Objednala som si tam cestoviny s hubovo syrovou omackou .. na stranke je zlozenie: cestovina, sampinony, cibula, niva, smotana, syr.

    Dosli mi penne v nejakej cirej olejovitej tekutine zobar nakrajanych sampinonov a na vrchu trocha nastruhaneho syra...( zhruba nieco ako ked Vam niekde v restike nastruhaju trocha eidamu na spagety)
    Nebola tam niva, zabudli na smotanu... nedalo sa to jest... skoncilo to v kosi a stalo ma to okolo 5 eur.

    nikdy viac!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Ze si hrdy na svoju precadzku? Si sa musel posraaaaaaaat, vacsi humus snad v ke neexistuje

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Čo vám chýba v ke? ?...

    ....už čoskoro....

    ..uvidíte tu pravú donášku...

    .....presne to čo tu chýba.....:-)



    UŽ ČOSKORO.....

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Dnes sme si od nich objednali 3 pizze. Nebolo tam to co malo byt, cesto gumove, zhorene...najhorsia pizza co som si kedy objednaval v kosiciach (a to si pizzu objednavame do prace takmer kazdy den). Nebudem reklamovat, ale nikdy viac z tadial nic neobjednam a negativnu reklamu tejto pizzerii treba robit, lebo vyrabaju hnus, ktory konci prevazne v kosi.

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Aj keby neviem kto sa ako snazil, najlepsia pizza v KE je na postovej, Maxi pizza. Dajte si San Daniele a uvidite.

    PS: na tento clanok som natrafil nahodou. Bohuzial aj ked sa odsobnim od tohto clanku, a myslim sam za seba, z Parlamentky som mal raz objednavku. Meskali neskutocnr dlho a to co mi doslo, uuuuu nic moc. Slab popriemer.

    OdpovedaťOdstrániť
  85. My s manzelom si objednavame z Parlenky pravidelne a zatial sme neboli sklamani.

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Ospravedlnujem sa za preklep. Samozrejme z Parlamentky...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...